Press "Enter" to skip to content

אילו סוגי שמלות ערב זמינות לנשים? ‏

שמלת ערב היא לא רעיון חדש. זה קיים כבר מאות שנים. היא אופיינה לראשונה כקטגוריה בדידה באמצע שנות ה-20 של המאה ה-19. הופעתה עלתה בקנה אחד עם התנועה הרומנטית, אשר שמה דגש על רגש, תשוקה וחובה. במקביל לעלייה בייצור האריגים ובפופולריות של כתבי העת הפריזאיים. העידן הוויקטוריאני הוליד את שמלת הערב המודרנית.

שמלות הערב הפכו לאופנת היום עם תום עידן ההמולה. הם היו עשויים בדרך כלל מבדים שופעים וגמישים ובדרך כלל היו קצרים וצנועים. קישוט פני השטח על שמלות ערב היה לעתים קרובות משוכלל. החצאיות, במיוחד, היו מעוטרות מאוד, ולרוב היו בהן שכבות של נפחים, פחזניות, רוזטים ותחרה. סגנון זה היה נפוץ ביותר בשנות ה-20.

שנות ה-60 הביאו עימן מגוון שמלות ערב. בשנות השישים, שמלות היו ארוכות ושקופות יותר. מגמה זו נמשכה בשנות ה-70 כאשר שמלות היו בדרך כלל באורך רצפה ועשויות מבדים רכים, דביקים וסרוגים. שנות ה-80 ראו גם את חזרתן של שמלות באורך רצפה, ואת הכללתן של נצנצים ונצנצים. שוב, שמלת הערב הוצגה מחדש כאפשרות הפופולרית ביותר ללבוש נשים.

משנות ה-20 של המאה ה-19 ועד שנות ה-70 של המאה ה-19, סגנונות אופנת הנשים השתנו באופן קיצוני. מהצללית בצורת X ועד לקרינולין הכלוב, ועד תקופת ההמולה וצללית שעון החול, שמלות הערב לבשו את סגנון היום. הם נטו להיות ארוכים וחזקים עם קו צוואר גבוה. במשך כל הזמן הזה, נשים היו יותר ויותר נוחות ללבוש שמלות צמודות. שמלות ערב ללא סטרפלס היו בחירה פופולרית לאירועים רשמיים ואירועים חברתיים בשנות ה-20 של המאה ה-20.

הצלליות בצורת S, ההחייאה של סגנונות האימפריה ועיצובים בסגנון פלפל של שנות ה-20 וה-30 היו כולן חלק מאופנה של תחילת המאה ה-20. באותה עת, שמלות הערב היו ברובן קצרות וללא סטרפלס. לעתים קרובות הן היו חתוכות עם זרועות חשופות וחצאיות ארוכות. זה היה גם הזמן שבו שמלות ערב ללא סטרפלס הוצגו לנשים. סגנונות רבים השתנו במהלך השנים.

שמלות ערב פרחוניות פופולריות בקרב נערות צעירות. הם באים במגוון צבעים ויש להם גילופי פרחים. בקיץ אפשר ללבוש אותם בבית או באירוע רשמי. שמלות הערב הפרחוניות לנשים הן הכי אלגנטיות ומתוחכמות מכל הסוגים. שמלה פרחונית תהפוך כל אירוע למיוחד. שמלה צהובה יכולה לגרום לכל אישה להיראות כמו נסיכה. אתה יכול ללבוש שמלת כותנה צבעונית לכל אירוע.

שמלות ערב מעוצבות לנשים שמורות לאירועים רשמיים או רשמיים למחצה, בעוד שמלות ערב של גברים הן בדרך כלל טוקסידו וחליפה כהה. סגנון השמלה של האישה יגדיר אותה, מקו הצוואר הנמוך ועד לגוף הצמוד והחצאית. זה מגדיר את המין שלה ומושך תשומת לב לגזרה שלה. שמלת סטרפלס תגרום לאישה להיראות יפה.

בחורות צעירות אוהבות שמלות ערב פרחים לנשים. הם רב תכליתיים, כפי שניתן ללבוש בבית. הם בדרך כלל ריבוי צבעים ותגליפים פרחוניים. שמלות ערב הכותנה הן האפשרות הכי זולה. בנוסף לפרחים, הם זמינים גם בסגנונות ובצבעים שונים. הם זמינים במגוון רחב של צבעים, כך שאתה יכול לקנות זוג שמתאים לצבע של כותונת הלילה האהובה עליך.

באמצע המאה ה-19, שמלת הערב התפצלה באופן פתאומי ולא אופייני מאופנת היום. שמלות אלה היו לעתים קרובות ללא שרוולים וחתכו לרצפה. בסוף שנות ה-40 ותחילת שנות ה-60, לא הייתה שמלת ערב יחידה. גופי הסטרפלס הושלמו בכתפיים מעוגלות ובמותניים קצוצות במראה החדש.

אחת התקופות המוכרות ביותר בתולדות האופנה היא התקופה האדוארדית. השמלה כללה מותניים צרים ונחשבה לאופנתית. תנועת ”פלאפר” (Flapper memline) ו ”פלאפר” (flapper hemline) היו פופולריים בשנות ה-20 של המאה ה-20. שמלות ערב הפכו פופולריות יותר באימפריה ובעוצרות. עם זאת, שמלות ערב בשחור לבן היו הפופולריות ביותר. ברור שיש סוגים רבים של שמלות ערב לנשים.