Press "Enter" to skip to content

בגדי מותגים לגברים

אם אתה מחפש בגדים ממותגים לגברים, הגעת למקום הנכון. הנה שלוש סיבות למה אתה צריך לקנות בקמעונאים הפופולריים האלה. ראשית, יש להם בגדי גברים באיכות גבוהה. שנית, הם מציעים מחירים שמתאימים לרוב התקציבים. שלישית, הם עשויים מבחינה אתית וקיימת. אחרון, הם בחירה מצוינת עבור יסודות יומיומיים. אז למה שתקנה אותם? קרא על מנת ללמוד יותר.

לגברים רבים יש טעם יוקרתי, והם בוחרים לקנות בגדים ממותגים במקום בגדים גנריים מתוצרת המונית. בגדי גברים מעוצבים צברו פופולריות בשנים האחרונות, ובגדים ממותגים הם בחירה מצוינת עבור צרכנים אלה. בעוד מותגי יוקרה יקרים מיוצרים בחומרים נעלים יותר, ומבטיחים שהם יחזיקו מעמד שנים רבות. הנה שלוש סיבות לקנות בגדי גברים של מעצבים. איכות הבד והעיצוב טובים יותר.

ראשית, מותגים אותנטיים הם יותר אופנתיים. גברים יכולים ללבוש בגדים ממותגים מבלי להתבייש להיות אופנה. מותגים אותנטיים יעלו את הביטחון של הסגנון האישי שלך ויגרמו לך להיראות יותר מושך לציבור הרחב. כתוצאה מכך, ביגוד אותנטי ממותגי מעצבים מובילים יגביר את הביטחון העצמי שלך. שלא לדבר, הם יגרמו לך להיראות טוב ולהרגיש בנוח. אז, חנות חכמה. בגדים ממותגים לגברים זו דרך נהדרת לבטא את עצמך!

בין אם אתם מחפשים גרסה יוקרתית של J.Crew או גרסה סבירה ואיכותית של המותג, יש משהו לכולם. אלכס מיל, למשל, מתמקד בחלקי מלתחה בסיסיים איכותיים והוא בנו של מנכ "ל ג 'יי קרו לשעבר, מיקי דרקסלר. מותג אמריקאי נוסף, ”אמריקן ג 'יאנט”, מוכר בגדים יוקרתיים ואביזרים טכניים. בשוודיה, ASKET מתמקדת בבסיסי מלתחה.

טומי הילפיגר הוא עוד בגד ממותג לגברים. טומי הילפיגר נוסד בשנת 1839 והוא ידוע בעיצוביו הנועזים ובמכנסיים הצבעוניים. קהל היעד של טומי הילפיגר הוא רוקרים. קו הבגדים כולל חולצות לבנות רקומות ודנים שבטוח יהפכו ראשים. קל להבין למה טומי הילפיגר כל כך פופולרי. והם לא מייצרים רק בגדים טובים, הם גם גורמים לך להיראות טוב.

בונובו (באנגלית: Bonobos) היא חנות כלבו אמריקאית. למרות שהוא בבעלות וולמארט, הוא שומר על מנטליות הסטארט-אפ שלו. תוכל לבקר באחת משתי חנויות המדריכים שלהם בשכונת שו בוושינגטון. ותוכלו למצוא עוד מותגים גדולים בשכונת שו בחנויות המדריכים של בונובו. ואל תשכח את החנות המקוונת של המותג. למעשה, שווה לבקר בחנויות המדריכים בוושינגטון אם אתם באזור.

חברה נוספת שמייצרת בגדים איכותיים לגברים היא Hennes & Mauritz AB, שהחלה בשנת 1854. זה מוכר הכל החל בספורט וכלה בגזעים וכלה באביזרי עור. במונחים של סגנון, החברה הרוויחה את המוניטין שלה כמותג הגברים היקר ביותר. ויש להם מגוון רחב של בגדי גברים ולבשי שחייה. אז, בלי קשר לתקציב שלך, אתה יכול להיות בטוח במלתחה החדשה שלך.

פרטים נוספים: בגדי מותגים לגברים_roberto