Press "Enter" to skip to content

כיצד לקנות חזיות הנקה במבצע?

אם את מצפה, קניית משאבת חלב היא חיונית אבל לפעמים כסף הוא בעיה, במיוחד אם זה עבור אמא חדשה. למרבה המזל, יש היום בשוק מגוון רחב של חזיות הנקה המציעות תמיכה ונוחות מצוינות. את יכולה לבחור בין חזיות מרופדות ולא מקושטות כדי שלא תצטרך לדאוג לגבי חזייה מרופדת. גם חזייה היפואלרגנית זמינה. זו חזייה שעוזרת להפחית גירוד ופריחות. החזיות האלה נהדרות להנקה, בלי קשר לשאלה אם היו לך תנאים כואבים בעבר.

תמיכה כפולה בשדיים בהריון, נשים שזקוקות לתמיכה נוספת לרוב בוחרות בחזייה מניקה. חזיית יולדות זו תומכת באימהות חדשות בכל התפקידים, בין אם הן יושבות ישר או שוכבות. העיצוב הכפול לבעלת החזה יהיה נוח אך עדיין חזק, מספק גם מנוחה וגם הקלה לאמהות חדשות. חזיית האחות הזו פופולרית מאוד בגלל רצועות הכתף שלה.

חזיית יולדות עם כתף מרופדת חזיית מנוחה ליולדות היא בחירה מאוד פופולרית לאמהות לעתיד. היא מספקת הרבה תמיכה ונוחות לאימהות מניקות. סגנון זה נוח יותר מאשר חזיות הנקה אחרות. יש לו כתפיים מרופדות. ישנן אפשרויות רבות בסגנון זה שמהן ניתן לבחור, כולל רצועות כתף שניתן לשנות עבור התאמה אישית.

בנוסף לחזיות ההנקה של היולדות, יש מגוון חזיות סטנדרטיות שמוצעות למכירה עבור אימהות מניקות. אלה כוללים מרופדים, חוטים ורצועות אלסטיות. חלק מהחזיות האלה אפילו מכילות רפידות מובנות שגורמות להן להרגיש יותר בנוח, אם כי רוב החזיות לא מציעות כל כך הרבה נחמה.

חזיית One-Piece היא החזיות הנקה הסטנדרטי שמציעות חזיות הנקה בחתיכה אחת עם או בלי ריפוד. אפשרות זו היא אידיאלית אם יש לך תאומים עם האכלה משלהם. אף שאין צורך בריפוד, הוא יכולה לספק תמיכה נוספת ולמנוע שפיכה. בגדים תחתונים תואמים כמו שמיכת תינוק או כותונת לילה דקה ניתן למצוא ללכת עם חזיות אלה חלק אחד. חנויות רבות נושאות את כל הסט הזה, מה שהופך את מציאת הסט הנכון לקל ונוח.

חזיות עם כתף מרופדת בסגנון שכיבות סמיכה של חזיות הנקה אלה הוא גם פופולרי מאוד בקרב אמהות חדשות. בעוד שאת לא צריך לדאוג לשפכים או לתמיכה נוספת בזמן שאת מניק את התינוק שלך, נשים רבות עדיין מעדיפות את סגנון חזיית הפוש-אפ המסורתי. הנוחות וההתאמה של העיצובים החד-חלקים האלה הופכים אותם לפופולריים מאוד עבור אימהות מניקות ואמהות לעתיד. רובם באים עם חזיית משנה תואמת ומנוחה שמבטיחה תמיכה ונוחות מירבית. הם נראים נהדר והם עשויים ממיקרו-סיבים. רצועות הכתף מסתגלות במערך רחב של צבעים, כך שתוכל לתאם את ערכת הצבעים שלך עם זה של חדר הילדים שלך.

”כתף מרופדת” הוא עוד סגנון פופולרי. לחזייה מסוג זה יש רצועות כתפיים מרופדות המסייעות גם הן להניק אימהות. החזיות האלה הן בדרך כלל חד כתף, אז את יכולה להשתמש באותה חזייה להאכיל את התינוק שלך. בדרך כלל ניתן למצוא אותם בכל הצבעים, הסגנונות והעיצובים השונים. למרות שאתם צריכים לשלם קצת יותר עבור הסגנונות האלה, הם מאוד נוחים ולא יכולים להיות הרבה יותר טובים מאשר להניק את התינוק שלכם בחזייה רגילה.

חזיות הנקה במבצע הן רק כמה מהרבות שזמינות בהנחות גדולות. יצרנים נוספים מבינים שאימהות לא רוצות לבזבז הרבה על חזיות מרופדות מסוגננות. את יכולה למצוא את אלה למכירה על ידי חיפוש באינטרנט. החזיות האלה בעלות נמוכה ואיכות גבוהה. קבל אותם עכשיו!