Press "Enter" to skip to content

שמלות מעוצבות לאירועים

בהתאם לאירוע, יש סוגים רבים של שמלות מעוצבות לאירועים. חלקם אופציונליים לעניבה שחורה, אחרים חכמים מדי פעם. במאמר הזה, נחקור שמלות קוקטייל, טוקסידו, ושמלות מזדמנות חכמות. מאמר זה גם דן באיזה סגנון מתאים ביותר לאירוע ערב. אם אתה מתכנן להשתתף באירוע רשמי, לשקול ללבוש טוקסידו אם זה נדרש.

אם אתה מתכנן להשתתף באירוע עניבה שחורה, ייתכן שאתה תוהה מה עליך ללבוש. החדשות הטובות הן שעניבה שחורה היא לא קפדנית כמו פעם. במקום ללבוש חליפה מלאה, אתה יכול להתלבש עם חולצה מזדמנת. אתה אפילו יכול ללבוש חולצה כחולה בהירה עם ההרכב השחור שלך. עם זאת, אתה צריך להימנע מללבוש כל צבע אחר – זה יותר מדי מזדמן לאירוע כזה.

למרות שעניבה שחורה היא לא קוד לבוש קפדני, עדיין הגיוני להתלבש כראוי. אירועים רבים בימינו דורשים עניבה שחורה לאורחים, אבל זה לא אומר שאתה צריך ללבוש חליפה מלאה. את יכולה לבחור בשמלה פשוטה במקום בשמלה מלוכלכת. זה בגלל הלבוש שאתה לובש תלוי באירוע. אתה יכול ללבוש צבעים בהירים והדפסים למסיבת קוקטייל, אבל לאירוע עניבה שחורה, אתה צריך להישאר עם מראה אלגנטי יותר.

שמלת קז'ואל לאירועים

אם אתם הולכים להשתתף בפונקציה עסקית, מפגש חברתי, או אירוע אחר, תרצו לעקוב אחר קוד הלבוש החכם. קוד לבוש זה הוא לקחת מודרני על המלתחה החכמה הקלאסית, אבל עם טוויסט. חכם מזדמן הוא יותר סלחני ומאפשר ביטוי יצירתי יותר. התלבושת האידיאלית כוללת תערובת של אלמנטים חכמים ומזדמנים שעובדים יחד כדי ליצור מראה כללי שהוא יותר מלוטש ומתוחכם מאשר להרכב מפוקפק.

שלא כמו עסקים מזדמנים, חכם מזדמן הוא רגוע יותר ומאפשר עיצוב יצירתי יותר. זה שילוב של סתמי וחכם, מג 'ינס וחולצת טריקו מכוסים במכנסיים מותאמים למעיל חליפה וזוג נעליים. אבל הדבר העיקרי שצריך לזכור הוא שחכם מזדמן לא חייב להיות משעמם או מחניק. אתה יכול להלביש חולצת טריקו וג 'ינס, למשל, או ללבוש זוג מכנסיים מותאמים עם חולצת טריקו.

שמלות קוקטייל

בדרך כלל שמלות קוקטייל לסיים ב או מעל הברך. עם זאת, אם אינך בטוח בקוד הלבוש לאירוע, בקש מהמארח הבהרה. שמלות קוקטייל קצרות יכולות להיות לא לבושות מספיק בזמן שהן לבושות יותר מדי. אירועי קוקטייל הם לא לגמרי רשמיים, אבל עדיף להיות בצד הבטוח. במקרה של עמימות, להתקשר למשרדו של מארגן האירוע ולהבהיר איתם. שמלה עם חתוך נמוך יכולה להיראות סקסית, בעוד אחד עם שרוולים ארוכים הוא שמרני יותר.

אם אתה מחפש שמלה עם תחושה אופנתית גבוהה, חצאית היא אפשרות נהדרת. החתך יכול להיות גבוה-נמוך או באמצע-אורך, והוא יכול להיות זורם או משי. אתה יכול לבחור משמלות עם קישוטים יפים או חתך פשוט, אלגנטי. גם אם אתה לא מתכוון ללבוש שמלה מיופה לאירוע רשמי, חצאית יכולה להוסיף שפריץ של צבע.

חליפות טוקסידו גם לנשים

טוקסידו הם חליפות רשמיות שגברים יכולים ללבוש לאירועים מיוחדים. הם עשויים מסאטן ויש להם דשים עם דש צעיף. יש להם גם כפתורים מנוגדים עשויים מאותו חומר כמו המכנסיים של החליפה. מכנסי טוקסידו להתאים את מעיל החליפה ויש לי פס של בד מבטא בצד החיצוני. באופן מסורתי, טוקסידו השתמשו בעצם או כפתורי פלסטיק, אבל היום רובם עשויים מבד שמתאים למעיל.

באופן מסורתי, טוקסידו נלבשו לאירועים רשמיים שנערכו בחברה הגבוהה. ללבוש ערב היה בדרך כלל מתאים לעסקים, אבל זה לא היה הנורמה לסגנון אישי. במקום זאת, הקשרים האלה היו שמורים לאירועים שדורשים רמה גבוהה של רשמיות. באופן כללי, אתה לא צריך ללבוש טוקסידו לפני שש בערב החריגים היחידים לכלל זה הם מלצרים ותפקידים דיפלומטיים.